Thursday, March 23

Que Pasa Killo!

When I get really late at night, thinking about the wasted time and all the stuff left I must work on... I sit in front of the computer, start Xcode, and begin a productive afterparty coding session ^^

This week I am working on the Mac OS X port of Dylo's Adventure, an indie(independent) game for PC/Windows. If everything goes as planned, it will be ready for online distribution next month. The man behind the game is Pogacha, a regular user of the spanish game development forum Stratos.

Even though I don't usually like spanish music, I have been hearing quite a lot "Fabio y McNamara" and "O'Funk'Illo" recently. Looks like my roots are calling me back..


Cuando llego a casa de madrugada, con la sensación de haber perdido el tiempo, y pienso en toda la faena que tengo que terminar... me siento delante del ordenador, arranco Xcode, y comienzo una productiva sesión de afterparty coding ^^

Esta semana estoy trabajando en el port a Mac OS X de Dylo's Adventure, un juego indie(independiente) para PC/Windows. Si todo va bien, el juego estará listo para su distribución online el mes que viene. El responsable tras Dylo's Adventure es Pogacha, un habitual del foro de Stratos.

Aunque no me suele atraer la música española, últimamente ando escuchando bastante a "Fabio y McNamara" y "O'Funk'Illo". Se vé que me llaman las raíces..


3 comments:

NeKo said...

Eso suele pasar cuando estás fuera de España :).

Otro que no es Pogacha said...

This game looks very interesting ...
for sure it will be a hit!

raúL said...

Que frikki que eres... no lo puedes esconder!