Monday, June 26

Last week for the Erasmus students

This will be the last week in Vienna for most Erasmus students. Exams, farewell parties and mixed emotions describe these days, as friends and couples split to meet again their other friends and family in their countries. I already went through a similar situation back in February, so this time it will be less of a shock for me. BTW, I will stay here until the end of July at least because of my job. Quite probably I will stay longer but I still don't know.

You all know I love to post pictures, but I don't have any to post this time. Hopefully I will be able to perform a nightly photo-session next week. To finish, some recommended videoclips I came across this week:
PD: Blood Hound Gang live performances rock! ;-)

Esta será la última semana en Viena para la mayoría de los estudiantes Erasmus. Exámenes, fiestas de despedida y emociones contrapuestas marcan los últimos días de esta experiencia. Amigos y parejas se separan para volver a encontrarse con sus familias y amigos de siempre en sus países de origen. Yo ya pasé por esta misma situación en febrero, así que esta vez me afectará menos. Por cierto, que yo me quedaré al menos hasta finales de Julio debido al trabajo. Es probable que permanezca más tiempo, pero aun no lo sé con certeza.

No tengo fotos nuevas que poner, ya que he estado bastante liado, aunque espero poder hacer una sesión de fotografía nocturna la semana que viene. Para acabar, par par de vídeoclips que me he encontrado esta semana y que me han gustado:
PD: Las actuaciones en directo de Blood Hound Gang son una pasada! ;-)

No comments: